کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مخالفت با ایجاد فضاهای تفریحی ظلم به مردم قم است

29 بهمن 1399 ساعت 22:28

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم مخالفت با ایجاد فضاهای تفریحی در قم را ظلم به مردم و جوانان این شهر دانست.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، محمود مسگری با اشاره به حواشی ایجادشده برای شیوع آنفلوانزا در باغ پرندگان، اظهار داشت: پیش‌بینی‌های اولیه سرمایه‌گذار باغ‌پرندگان، نگهداری از بیش از سه هزار پرنده بوده که به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا با هماهنگی این تعداد منتقل نشد و حدود ۶۸۰ پرنده در این مرکز نگهداری می‌شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه بیماری آنفلوانزا هرساله وجود داشته و به‌وسیله پرندگان مهاجر امکان انتقال دارد، ابراز کرد: متأسفانه در این موضوع تعداد حدود ۶۸۰  قطعه را سه هزار قطعه عنوان کردند که اصلاً آمار درستی نبود و این موضوع کاملاً غیر کارشناسی و بدون اطلاعات مطرح‌شده است.

مسگری با تأکید بر اینکه با توجه به کمبود فضاهای گردشگری، شهرداری قم با سختی جذب سرمایه‌گذار می‌کند، تصریح کرد: برخی از افراد که اطلاعات کافی از قم ندارند، فقط برای دیده‌شدن چنین سخن های خلاف واقع را بیان می‌کنند.

وی با گلایه از برخی از رسانه‌ها در انتقال نادرست و خلاف واقع اخبار درباره باغ پرندگان، عنوان کرد: متأسفانه در سالگرد آغاز شیوع ویروس کرونا که باید شاهد ایجاد آرامش در جامعه باشیم با یک خبر غلط و خوراک دادن به شبکه‌های بیگانه و معاند سبب التهاب در شهر مقدس قم شده‌اند و ما به‌عنوان نمایندگان مردم خواهان جلوگیری از این مسئله هستیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: ما در شهرداری مراکز تفریحی را ایجاد می‌کنیم و حاضریم فضاهایی را در اختیار گروه‌های فرهنگی بگذاریم که ترویج موضوعات دینی و فرهنگی را انجام دهند اما اینکه اصل مسئله را پاک کنند و بگویند نباید چنین مراکزی در شهر داشته باشیم، ظلمی به شهر قم و شهروندان قمی است.



 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 3510

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/3510/مخالفت-ایجاد-فضاهای-تفریحی-ظلم-مردم-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir