تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : 3508
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: امروز برخی از مدیران استانی بدون اطلاعات کافی، منشأ خبر کذبی در رابطه با معدوم شدن تعداد ۳۰۰۰ پرنده در باغ پرندگان می‌شوند که این تعداد صحت ندارد.
اطلاعات غلط درباره باغ پرندگان موجب سواستفاده معاندان نظام شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، حسن مالکی‌نژاد با اشاره به اینکه در چند روز گذشته شاهد اخبار کذب و معناداری نسبت به شهر کریمه اهل‌بیت(س) در موضوع باغ پرندگان هستیم، اظهار داشت: این اتفاقات عادی نیست و دنباله یک سناریوی قم‌هراسی محسوب می‌شود که برخی مدیران شاید ناخواسته وارد آن شده‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم سخنان سخنگوی ستاد ملی کرونا در مورد قم هراسی را موردتوجه قرار داد و یادآور شد: معاون وزارت بهداشت هم چندی قبل به‌دروغ از بی‌توجهی مردم قم ازجمله نمازگزاران نماز جمعه نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی سخن گفت که توهینی آشکار به مردم بود و‌ این سناریو درباره باغ پرندگان هم تکرار شد.

مالکی نژاد ادامه داد: متأسفانه بعضی از مسئولین با بی‌تفاوتی از این موضوع گذشتند که خود توهینی مضاعف به مردم قم بود و نتیجه آن این بوده که امروز برخی از مدیران استانی بدون اطلاعات کافی، منشأ خبر کذبی در رابطه با معدوم شدن تعداد ۳۰۰۰ پرنده در باغ پرندگان می‌شوند که این تعداد صحت ندارد.



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.vnxt23nm6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما