تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : 3503
معاون مهندسی و تجهیزات سازمان قطار شهری قم با اشاره به قرارداد تأمین رکتیفایر متروی قم توسط جهاد دانشگاهی علم و صنعت از تحویل آن تا فروردین 1400 خبر داد.
تأمین رکتیفایر متروی قم توسط دانشگاه علم و صنعت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید صدرا قاسمی در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به انعقاد قرارداد تأمین رکتیفایر مترو قم توسط جهاد دانشگاهی علم و صنعت، اظهار داشت: کمتر از یک ماه از انعقاد این قرارداد می‌گذرد، قسمتی از تجهیزاتش خریداری‌شده است و تا فروردین ۱۴۰۰ قابلیت تحویل و حمل دارد.

معاون مهندسی و تجهیزات سازمان قطار شهری قم با اشاره به اینکه UPS و شارژرها نیز توسط جهاد دانشگاهی علم و صنعت تأمین خواهد شد، افزود: قرارداد این پیمان نیز منعقد شده است و در حال طی کردن مراحل قانونی برای شروع تولید است.

قاسمی به تأمین تابلوهای LV از بسته برق هم اشاره کرد و گفت: برای تهیه این تابلوها می بایست ابتدا تمام مصارف ایستگاه‌ها ازجمله مصارف برق آسانسور، پله‌برقی، تهویه و …استخراج‌شده و بر اساس آن تابلوها تولید شود.

وی با اشاره به اینکه این اطلاعات باید تجمیع شده و به‌عنوان سند خرید تحویل سازنده‌ها شود، تأکید کرد: این قرارداد نیز در قالب ۳ الی ۴ ماه آینده به نتیجه می‌رسد.*



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.xq1a2bqp1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما