تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب : 3489
مدیر منطقه پنج شهرداری قم از جمع‌آوری روزانه 43 تن زباله در منطقه پنج خبر داد و گفت: جمع‌آوری زباله با 9 ماشین پرس هر شب به‌صورت منظم انجام‌شده و 18 کارگر در این خصوص به‌صورت مستقیم مشغول به کار هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،

 علیرضا اقبالیان با تأکید بر نظافت شهر و جمع‌آوری به‌موقع زباله اظهار داشت: منطقه پنج باوجود واقع‌شدن مسجد مقدس جمکران و حضور مستمر زائران در این منطقه  یکی از مناطق مهم ازنظر حفظ سیما و منظر شهری و نظافت شهر است.

وی عملیات نظافت شهر و جمع‌آوری زباله را در منطقه پنج تشریح کرد و افزود: جمع‌آوری زباله با ۹ ماشین پرس هر شب به‌صورت منظم انجام‌شده و ۱۸ کارگر در این خصوص به‌صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم تعداد افراد مشغول به رفت‌وروب در منطقه پنج  را ۱۰۰ نفر اعلام و تصریح کرد: دو هزار مترمربع رفت‌وروب توسط ۱۰۰ نفر به‌صورت روزانه انجام‌شده و نظافت منطقه تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت آموزش نیروهای شهرداری و ارائه دوره‌های حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهار نیروی آموزشی به‌صورت چهره به چهره مشغول آموزش نیروهای شهرداری هستند.

اقبالیان حجم زباله جمع‌آوری‌شده در منطقه پنج را در تابستان  ۴۷ تن اعلام و بیان کرد: در زمستان روزانه ۴۳ تن زباله جمع‌آوری‌شده و به سایت البرز انتقال داده می‌شود.



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.cdmiw6dj1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما