تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : 3487
سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در راستای فرهنگ‌سازی و ایمن‌سازی عبور عابران پیاده 13 پل عابر پیاده مکانیزه در سال 1400 در قم نصب می‌شود.
احداث ۱۳ پل عابر پیاده مکانیزه در قم/بهره‌برداری از پل مکانیزه بلوار جمهوری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، قاسم طالبی با اشاره به احداث چندین پل عابر پیاده در شهر قم، اظهار داشت: احداث و ساماندهی پل‌های عابر پیاده را در افزایش ایمنی عابرین پیاده در دستور کار قرار داده‌ایم و به این منظور حتی آسانسور و پله‌برقی در پل‌ها موردتوجه قرار گرفته است تا به لحاظ ایمنی شاهد ترددهای مناسبی در سطح شهر باشیم.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد: در حال حاضر در ۵۲ نقطه شهر پل عابر پیاده وجود داشته که به‌صورت غیرمکانیزه و مکانیزه استفاده می‌شود، ابراز کرد: در این راستا ۱۳ پل عابر پیاده مکانیزه در سال ۱۴۰۰ در قم نصب می‌شود.

طالبی با بیان اینکه ابتدا پل‌ها به‌صورت پله ثابت اجراشده و سپس به‌صورت مکانیزه و نصب آسانسور انجام می‌شود، ابراز کرد: دراین‌باره در بلوار عمار یاسر به طور پایلوت آسانسور نصب‌شده و برآنیم بر اساس خروجی کار برخی دیگر از پل‌ها به آسانسور مجهز شوند.

وی تصریح کرد: مکانیزه شدن برای بسیاری از پل‌های عابر پیاده امکان‌پذیر نیست، چراکه عرض معبر جواب نمی‌دهد و معارض برق و فضای سبز داریم که در این صورت اگر ممکن باشد در برنامه‌های ما اجرایی می‌شود.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم یادآور شد: دراین‌باره قرارداد با پیمانکار بسته‌شده است و ۴ نقطه از سطح شهر پله‌های عابر پیاده با پله‌برقی ادغام می‌شود که این امر در بلوار جمهوری اتفاق افتاده است و به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.**



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.j0s2yt0o5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما