تاریخ انتشار :جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب : 3461
استاد سطح عالی حوزه در گفتگو با قم فوری:

حوزه انقلابی باید از ولایت و اندیشه‌های او حمایت عملی کند

استاد سطح عالی حوزه‌های علمیه گفت: حوزه انقلابی باید حمایت عملی از ولایت و اندیشه‌های او داشته باشد و علاوه بر این اندیشه‌ها را ترویج و در حوزه‌های علمیه بکار ببرد.
حوزه انقلابی باید از ولایت و اندیشه‌های او حمایت عملی کند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ضمیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، با اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: حوزه‌های علمیه در پاسداشت و حفظ نظام‌وظیفه خطیر و بزرگی دارند.

وی حوزه انقلابی را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: رهبر انقلاب در سال‌های اخیر بر روی این مهم تأکید فراوانی روی آن داشتند که نشان می‌دهند در این زمینه ایشان دغدغه دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ضمیری ابراز داشت: حوزه‌های علمیه و روحانیون ابتدا باید احساس مسئولیت اجتماعی بکنند و نسبت به این مسائل فعال باشند و مسائل جامعه را مسائل خودشان بدانند.

وی تأکید کرد: نباید این‌گونه باشد که حوزه‌های علمیه صرفاً به موضوعات علمی توجه داشته باشند و تحولات جامعه نیز سیر خودش را داشته باشد.

استاد سطح عالی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: حوزه‌های علمیه باید از دستاورد حوزه‌ها که بحث ولایت مطلقه فقیه است حمایت کنند و از این اندیشه پاسداری کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این دفع شبهات بکنند و کتاب‌هایی نیز برای سطوح مختلف جامعه تدوین کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ضمیری تصریح کرد: برای همه، ابعاد این اندیشه را درست ترسیم کنند و جوانان را در هر نسلی اقناع کنند.

وی افزود: حوزه انقلابی باید حمایت عملی از ولایت و اندیشه‌های او داشته باشد و علاوه بر این اندیشه‌ها را ترویج و در حوزه‌های علمیه بکار ببرد.

استاد سطح عالی حوزه‌های علمیه به شاخصه‌ای دیگری اشاره کرد و گفت: دشمن‌شناسی و استکبارستیزی یکی از خصوصیات ذاتی انقلاب ما است از همان ابتدا انقلاب اسلامی با این شعار آمد یعنی این‌که اسلام باید محور تحولات جامعه باشد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.vdmiw6djygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما