تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب : 3445
شهردار قم کم‌فروغ شدن فرهنگ ایثار و شهادت را سبب ایجاد انحراف برای همگان برشمرد و گفت: شهیدان الگوهای این جامعه هستند تا راه را گم نکنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در حاشیه مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدای انقلاب اظهار داشت: شهدا از خود ضعف و سستی نشان ندادند و همین موضوع سبب شد که به هدف نهایی که همانا انقلاب اسلامی بوده، برسند.

وی با بیان اینکه همه شهدا و از هر قشری در یک راستا و برای رسیدن به یک هدف از جان خود گذشتند، ابراز کرد: به قول سردار سلیمانی امروز ایران حرم است و همه باید مدافع این حرم باشیم.

شهردار قم دفاع از حرم موجب سرپا ماندن آن می‌شود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با خون شهیدان سرپاست و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در زندگی‌ها جاری و ساری است، انقلاب دچار مشکل نمی‌شود.

وی فراموشی فرهنگ ایثار و شهادت را سبب ضرر در دنیا و آخرت دانست و افزود: در درون این فرهنگ عدالت، ظلم‌ستیزی، مبارزه با استکبار، استقلال و … وجود دارد و این فرهنگ راه‌حل مشکلات کشور در برهه‌های تاریخی بوده است.

سقائیان نژاد کم‌فروغ شدن فرهنگ ایثار و شهادت را سبب ایجاد انحرافات برای همگان برشمرد و گفت: شهیدان الگوهای این جامعه هستند تا راه را گم نکنیم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.knxt23nkmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما