تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 3418
رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم گفت: خبرگزاری پیام خانواده اولین خبرگزاری خانواده محور در کشور است که به‌صورت تخصصی به موضوعات خانواده خواهد پرداخت.
 چاوشیان: خبرگزاری پیام خانواده، اولین خبرگزاری خانواده محور در کشور است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، به نقل از  پیام خانواده  سید محمدحسین چاوشیان در آیین رونمایی از خبرگزاری پیام که با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار داشت: مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی سال گذشته و هم‌زمان با میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور جمعی از اساتید، فضلا و اساتید دانشگاه تشکیل شد.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین ضمیری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی رحمتی، سرکار خانم ظهیری از جمله افرادی هستند که در هیئت‌مدیره این مؤسسه حضور دارند.

چاوشیان عملکرد مؤسسه در یک سال گذشته را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: انجمن مشاوران خاتم، گروه جهادی خاتم، خاتم مدیا و خبرگزاری پیام خانواده بخش‌های مختلف این مؤسسه را تشکیل می‌دهند که در یک تمامی زمینه‌ها در یک سال گذشته خدمات خوبی صورت‌گرفته است.

وی ابراز داشت: برگزاری نشست‌های علمی، ساخت مستندهای اجتماعی با موضوعات خانواده، تأسیس خبرگزاری پیام خانواده و برگزاری اردوهای جهادی از جمله اقدامات مؤسسه در یک سال گذشته بوده است.

رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم تأکید کرد: خبرگزاری پیام خانواده اولین خبرگزاری خانواده محور در کشور است که به‌صورت تخصصی به موضوعات خانواده خواهد پرداخت.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.znxt23nk6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما