تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۵۶
کد مطلب : 3398
معاون دادستان قم گفت: در طول مبارزه با داعش فاطمیون و زینبیون در کنار نیروهای جبهه مقاومت خوش درخشیدند.
 معاون دادستان قم: فاطمیون و زینبیون در کنار نیروهای جبهه مقاومت خوش درخشیدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، حجت‌الاسلام  ابوالفضل تحریری در جشن حضرت فاطمه زهرا (س) که به همت هیئت علمدار کربلا با حضور شهروندان دو کشور ایران و افغانستان در قم برگزار شد، اظهار داشت: در ایامی قرار داریم که میلاد حضرت زهرا (س) با روزهای انقلاب و دهه فجر تقارن پیدا کرده است و در واقع جشن مردم را دوچندان شده است.

وی ادامه داد: سلاله حضرت فاطمه زهرا (س) در طول تاریخ همواره مایه خیر کثیر در جامعه بشریت بوده است.

 حجت‌الاسلام‌ تحریری بیان داشت: امام خمینی (ره) که از سلاله پاک فاطمه است، انقلاب اسلامی را در ایران به پیروزی رساند و استقلال و آزادی برای تمام مستضعفان جهان به ارمغان آورد.

وی به حضور نیروهای جبهه مقاومت در جبهه‌های حق علیه باطل اشاره کرد و گفت: داعشی‌ها و تکفیرهایی که ضد شیعیان فاطمه بودند، در عراق و سوریه دولت تشکیل دادند اما نتوانستند به اهدافشان برسند. معاون دادستان قم تصریح کرد: فاطمیون و زینبیون در کنار نیروهای جبهه مقاومت حرکت را به سرانجام رساندند و تکفیری‌ها را شکست دادند، این هم از برکت و خیر کثیر فاطمه زهرا (س) است.

وی تأکید کرد: ما قدر این فداکاری‌ها را می‌دانیم و نباید مهاجرین احساس غربت کنند.

حجت‌الاسلام‌ تحریری در بخش دیگری از صحبت‌های به موضوع آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: برای اینکه بیشتر خدمت کنیم، قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی را تشکیل دادیم که اگر هر شخصی مشکلی داشت با شماره ۰۹۳۳۳۶۳۳۲۵۱ تماس حاصل بگیرد تا به این مشکلات نیز رسیدگی شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.o8xbjh8xv9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما