تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 3352
معاون فرهنگی سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) در گفتگو با قم فوری:

بیش از 200 برنامه از سوی کمیته نیروهای مسلح و بسیج در دهه فجر اجرا می‌شود

معاون فرهنگی سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) گفت: بیش از 200 برنامه از سوی کمیته نیروهای مسلح و بسیج در دهه فجر اجرا می‌شود.
بیش از 200 برنامه از سوی کمیته نیروهای مسلح و بسیج در دهه فجر اجرا می‌شود
داود شمس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال برنامه‌های دهه فجر با شعار امسال انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر شکوه و استوار در حال اجرا است.

وی ادامه داد: کمیته نیروهای مسلح و بسیج نیز به‌مانند هرسال برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است که در اولین روز دهه گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضور نیروهای مسلح بود که با رعایت اصول بهداشتی و با سخنرانی آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان و تولیت حرم برگزار شد.

شمس افزود: رژه موتوری و گلباران بیت امام خمینی (ره) در قم از دیگر برنامه‌های روز 12 بهمن‌ماه بود که برگزار شد.

وی ادامه داد: امسال این ایام مبارک با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) تقارن پیدا کرده است که شیرینی این روزها را دوچندان کرده است.

معاون فرهنگی سپاه قم ادامه داد: در این دهه خدمت‌رسانی بسیج بیش‌ازپیش خواهد بود که از جمله آن می‌توان به کمک‌های مؤمنانه، اعزام گروه‌های جهادی و برگزاری میزهای خدمت اشاره کرد.

شمس افزود: عطرافشانی قبور شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و برگزاری جشن‌های انقلاب در مساجد با همکاری هیئت‌امنا از دیگر برنامه‌های این دهه است که با رعایت تمامی موازین بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: اجرای برنامه‌های هنری فرهنگی و ورزشی، برگزاری پویش‌های مختلف در فضای مجازی و جشن تکبیر در شب 22 بهمن از دیگر برنامه‌های این دهه است.

معاون فرهنگی سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) تصریح کرد: امسال باتوجه‌به شیوع بیماری کرونا راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به‌صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.n8xbjh8xw9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما