تاریخ انتشار :شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : 3256
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: طرح روان سازی و افزایش ایمنی عابر پیاده در معابر پرتردد در قالب پروژه‌های گوناگون در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم قرار گرفت.
اجرای طرح‌های انسان محور در معابر پرتردد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، به گزارش واحد خبر سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، قاسم طالبی اظهار داشت: توجه به شهروند و زیست شهری همواره مورد توجه خاص شهرداری‌ها بوده است و در این بین شهرداری قم نیز به نوبه خود طرح‌هایی را با این موضوع در دست اجرا دارد.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در این خصوص اضافه کرد: طرح‌های روان سازی ترافیک، افزایش ایمنی تردد شهروندان در سطح شهر بخصوص در معابر پرتردد و محله‌ای ، توجه به حمل و نقل پاک و گسترش فرهنگ ترافیک اقداماتی است که در این خصوص در دست اجرا و پیگیری داریم.

طالبی همچنین از اجرای خط کشی‌های عابر پیاده با رنگ دوجزیی – با دوام و ماندگاری بیشتر- در معابر پرتردد شهر در سه ماهه پایانی سال جاری خبر داد.

وی گفت: افزایش پل های عابر پیاده، ایجاد و راه‌اندازی مسیرهای مخصوص تردد دوچرخه، اجرای نیازهای خط کشی عابرین پیاده و بسیاری دیگر از طرح‌های مشابه، اگر با رعایت قوانین و فرهنگ ترافیکی از طرف رانندگان و شهروندان همراه باشد ، شاهد اثر بخشی طرح‌ها و پروژه‌های اجرا شده خواهیم بود.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: هر چند سردی هوا و دغدغه‌های ماه‌های پایانی سال از عمده مشکلات اجرای این طرح‌ها به حساب می‌آیند اما می‌توان گفت نوید بخش سالی پر رونق و پرکار در سال آینده را برای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خواهد بود.



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.mnxt23ni-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما