تاریخ انتشار :شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : 3254
سرپرست منطقه هشت شهرداری قم پیاده‌روسازی در پردیسان را جزء وظایف اداره کل راه و شهرسازی دانست و گفت: شهرداری عهده‌دار پیاده‌رو‌سازی در پردیسان شده و با اولویت‌بندی در حال انجام آن است اما نیازمند کمک‌های دولتی هستیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، محمد رمضانی با تأکید بر کسب رضایت مردم و ارائه خدمات، اظهار داشت: در چند سال اخیر باوجود مشکلات اقتصادی و قطع کمک‌های دولتی شهرداری قم علاوه بر تکمیل پروژه‌های عمرانی، اقداماتی فراتر از وظایف ذاتی خود نیز انجام داده است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم پیاده راه‌سازی را یکی از وظایف اداره کل راه شهرسازی دانست و افزود: متأسفانه اداره کل راه و شهرسازی بخشی از وظایف خود را در تکمیل پردیسان نیمه‌تمام راه کرده و شهرداری برای رفاه شهروندان باوجود هزینه‌های سنگین عهده‌دار آن شده است.

رمضانی هزینه برآورد شده برای پیاده رو‌سازی در پردیسان را بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان دانست و تأکید کرد: البته این برآورد هزینه برای چند سال قبل بوده و با هزینه‌های امروز این عدد چندین برابر خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرداری باهدف کسب رضایت مردم و تأمین رفاه شهروندان عهده‌دار پیاده رو‌سازی در پردیسان شده و با اولویت‌بندی در حال انجام آن بوده اما نیازمند کمک دولت در این حوزه هستیم.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم اولویت‌بندی شهرداری را در پیاده رو‌سازی موردبررسی قرارداد و تصریح کرد: پیاده رو‌سازی با اولویت حاشیه مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها در حال انجام بوده و با توجه به هزینه سنگین آن به‌مرور زمان انجام می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.tdmiw6d0jgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما