تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب : 3235
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: امکان استفاده از قمکارت علاوه بر اتوبوس‌ها در سایر کاربردهای شهروندی نیز فراهم می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،کوروش محمدحسینی، اعلام کرد: برنامه‌ریزی‌ها و زیرساخت‌های لازم برای استفاده از قمکارت و حساب الکترونیکی آنلاین مرتبط با آن در حوزه‌های مختلف مورد نیاز شهروندان انجام شده که علاوه بر اتوبوس‌های شهری، بوستان‌ها و اماکن تفریحی شهر مانند باغ پرندگان نیز درحال اتصال به این زیرساخت هستند.
وی افزود: همچنین از طریق حساب آنلاین شهروندی پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی میسر شده و امکان استفاده از این سرویس بزودی در پارک حاشیه‌ای نیز فراهم خواهد شد.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ادامه داد: همچنین این کارت به عنوان کارت ترکیبی پرداخت‌های خردشهری، بانکی و پرسنلی نیز قابل استفاده است که در این راستا برنامه ریزی‌های لازم برای صدور قمکارت به صورت مشترک با بانک‌های عامل کشور در حال انجام است.
وی افزود: این کارت قابلیت شخصی‌سازی داشته و به عنوان کارت شناسایی همزمان کارکنان و گروه ها و تشکل‌ها نیز قابلیت استفاده دارد که هماهنگی‌های لازم برای صدور قمکارت چند منظوری برای همکاران شهرداری در حال انجام است.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، از آمادگی شهرداری را برای همکاری با سایر ارگان‌ها و نهادهای دولتی و تشکل‌های مردمی استان برای صدور قمکارت ویژه برای کارکنان و اعضاء خبر داد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.x8xbjh8wn9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما