تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : 3229
سرپرست منطقه هشت شهرداری قم اگفت: پس از توقف پروژه به دلیل مشکلات مالی و مقرون به صرفه نبودن، ادامه پروژه با انعقاد پیمانی جدید برای تکمیل بوستان محله هفت مسکن مهر آغاز شده است.
آغاز عملیات اجرایی تکمیل بوستان محله هفت مسکن مهر در پردیسان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، به نقل ازواحد خبر شهرداری منطقه هشت قم، محمد رمضانی با اشاره به مختصات این بوستان، تصریح کرد: این بوستان با مساحت ۷۰۲۹ متر مربع واقع در خیابان شهید ایمانی در محله ۷ مسکن مهر در حال احداث است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه در سال جاری احداث چندین بوستان در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت، ابراز داشت: در حال حاضر بوستان‌های عترت، کتاب و یلدا به بهره برداری رسیده‌اند و سه بوستان دیگر نیز در حال احداث است.

رمضانی برآورد هزینه برای تکمیل بوستان فوق را ۲۴میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با توجه به نوسانات قیمت‌ها، هزینه احداث بوستان نسبت به برآوردهای اولیه افزایش پیدا کرده است.

وی در ادامه به کاربری ‌های پیش‌بینی شده در این بوستان اشاره کرد و افزود: امکاناتی از قبیل سرویس بهداشتی، محوطه بازی کودکان، پارکینگ عمومی، رینگ دوچرخه سواری، کمپلکس تندرستی، ساختمان بوفه، مدیریت و انبار و… برای این بوستان در نظر گرفته شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.inxt23niwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما