کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اتوبوس فرهنگی سازمان ترافیک به سطح شهر می‌آید

1 بهمن 1399 ساعت 20:55

اتوبوس فرهنگی سازمان ترافیک در قالب طرح مشارکتی با پلیس راهور قم به سطح شهر می‌آید.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، به نقل از واحد خبر سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، قاسم طالبی با اعلام از سرگیری فعالیت‌های اتوبوس فرهنگی، فعالیت آن را در قالب برنامه‌های مشارکتی با پلیس راهور استان قم عنوان کرد.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: طرح‌های فرهنگ شهروندی سازمان با شیوع کرونا کاهش یافته و به دلیل محدودیت‌ها و دستورالعمل های ستاد کرونا بخش قابل توجهی از آن به حالت تعلیق درآمده است.

طالبی افزود: با تغییر وضعیت شهر قم به رنگ آبی و با رعایت دستورالعمل‌های پیشین در مقابله با ویروس کرونا، در طرحی مشترک با پلیس راهور، اتوبوس فرهنگی این سازمان به سطح شهر خواهد آمد و در راستای گسترش فرهنگ موتور سواری، آشنایی با قوانین و مقررات و لزوم استفاده از وسایل ایمنی توسط راکبین موتور سیکلت، فعالیت می‌کند.

وی همچنین از برنامه ریزی برای اجرای طرح‌های بیشتری در حوزه فرهنگی خبر داد و ابراز امیدواری کرد با رعایت شیوه نامه‌های شهروندی و فاصله گذاری اجتماعی، در آینده نزدیک شاهد ریشه کنی یا کاهش بیشتر شیوع و ابتلا شهروندان به ویروس کرونا و افزایش برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و آموزشی با موضوع فرهنگ ترافیک و فرهنگ شهروندی باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 3228

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/3228/اتوبوس-فرهنگی-سازمان-ترافیک-سطح-شهر-می-آید

قم فوری
  https://www.qomefori.ir