تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : 3222
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به افزایش تعامل بین این سازمان و سازمان کشتارگاه شهرداری قم، از کاهش فضولات و کاهش 8 میلیون لیتری خونابه کشتارگاهی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید عبدالله میرابراهیمی در گفت و گو با شهرنیوز به کاهش فضولات و خونه کشتارگاهی اشاره کرد و گفت: اثرات زیست محیطی این خونابه‌ها کنترل شده است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: فضولات کشتارگاهی به میزان کمی کاهش داشته است اما خونابه کشتارگاهی با ۸ میلیون لیتر کاهش به میزان محسوسی کاهش داشته است.

میرابراهیمی با اشاره به برخی پروژه‌های مهم سازمان مدیریت پسماند در سال جاری، تصریح کرد: توسعه سایت تخمیر زباله ازجمله پروژه‌های مهم سازمان مدیریت پسماند در سال ۹۹ است که بااعتبار یک میلیارد تومانی در بودجه سال جاری سازمان لحاظ شد.

وی احداث خط پردازش ۳ را هم از دیگر پروژه‌های مهم سازمان مدیریت پسماند در سال جاری نام برد و افزود: این پروژه نیز بااعتبار ۲ میلیارد تومانی در برنامه سال ۹۹ سازمان مدیریت پسماند قرار گرفت.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از احداث ایستگاه انتقال پسماند منطقه ۵ و ۴ بااعتبار ۲ میلیارد تومانی نیز خبر داد و افزود: تجهیز شهر به باکس نخاله ساختمانی و خرید مخازن دومنظوره معابر شهری از دیگر اقداماتی بود که در سال ۹۹ اجرایی شد.



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.unek49nuu5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما