تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : 3221
مهلت ارسال آثار و شرکت در چهارمین جشنواره شهر نگار قم تمدید شد.مهلت ارسال آثار و شرکت در چهارمین جشنواره شهر نگار قم تمدید شد.مهلت ارسال آثار و شرکت در چهارمین جشنواره شهر نگار قم تمدید شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مهلت شرکت در چهارمین جشنواره شهر نگار قم تا ساعت ۲۴ روز ۱۰ بهمن‌ماه تمدید شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از سه طریق ارسال پستی به صورت CD و DVD، ارسال به ایمیل سازمان زیباسازی شهرداری به نشانی zibasazi.qom@gmai.com  و یا ارسال از طریق شبکه اجتماعی تلگرام به آدرس @zibasaziqom اقدام به مشارکت در این جشنواره کنند.

دبیرخانه این جشنواره در قم-بلوار شهید دل آذر-کوچه ۲۵- بوستان شهدای آذر-سازمان زیباسازی شهرداری قم آماده دریافت آثار شرکت‌کنندگان است.

گفتنی است موضوعات این جشنواره شامل: تقارن ایام نوروز با نیمه شعبان(بهار مهدوی)، استقبال از بهار و حال و هوای نوروز، حال و هوای دوباره طبیعت، آیین و آداب‌ورسوم مراسم نوروز، سفره هفت‌سین، ذکر و دعای تحویل سال، رنگ و جذابیت در شهر، هوای پاک و شهر پاک، شهر دوست‌داشتنی و آرامش‌بخش، قم شهر کریمه اهل‌بیت(س)، بازی با نور و سایه، بهار و رستاخیز و تجلی آیات الهی، ایجاد روحیه نشاط و شادی، سلامت جسمی و روانی، خانواده و همدلی و شاخص‌های مذهبی و فرهنگی شهر قم است



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.8etfuqe8vsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما