تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : 3198
فخری زاده در مراسم اجرای نماهنگ غروب خونین رنگ ضمن تقدیر از اجرای این نماهنگ اظهار داشت: هیچ‌کدام از لحظات زندگی شهید فخری زاده به بطالت نگذشت، چراکه وی همواره سعی در آموزش دادن و آموزش دیدن بود. وی با اشاره به جایگاه ویژه مطالعه در زندگی..
شهید فخری زاده توجه ویژه‌ای به مطالعه داشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، فخری زاده در مراسم اجرای نماهنگ غروب خونین رنگ ضمن تقدیر از اجرای این نماهنگ اظهار داشت: هیچ‌کدام از لحظات زندگی شهید فخری زاده به بطالت نگذشت، چراکه وی همواره سعی در آموزش دادن و آموزش دیدن بود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه مطالعه در زندگی شهید فخری زاده، خاطرنشان کرد: این شهید در کلیه ابعاد هر آنچه که در توانش بود انجام می‌داد.

برادر شهید فخری زاده با بیان اینکه شهید فخری زاده علاقه وافر به سرودن اشعار داشت، افزود: این شهید گرانقدر هیچ‌گاه از نماز شب و تفسیر قرآن کریم غافل نبود و به دیگران نیز توصیه می‌کرد که با خواندن قرآن و تدبر در آیات الهی روح خود را جلا دهند.

وی با تأکید بر اینکه شهید فخری زاده یکی از اساتید به نام فیزیک هسته‌ای بود، تصریح کرد: راه و یاد شهدا برای همیشه در این مرز و بوم زنده می‌ماند چراکه به فرمایش قرآن کریم شهدا زنده هستند.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.oq1a2bqs4la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما