تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : 3180
مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، به نقل از  واحد روابط عمومی سازمان میادین میوه وتره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، علیرضا مظفری اظهار داشت: سازمان میادین به عنوان یکی از بازوان اجرایی شهرداری، شرح وظایف از پیش تعیین شده‌ای داشته و اهداف خرد و کلانی برای آن ترسیم شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم به تشریح اقدامات سازمان در این زمینه پرداخت و عنوان کرد: در مجموعه سازمان سعی شده تا مسیر رسیدن به هدف ایجاد درآمدهای پایدار به صورت تدریجی باشد.

مظفری اظهار داشت: سازمان میادین در سال ۱۳۹۹ با احداث و بهره برداری از شهرک بزرگ خدمات خودرویی، شهرک صنوف، ۱۶ باب فروشگاه همشهری، ۵۳ باب بازارچه عرضه میوه و تره بار ریحان، ۷۱ کیوسک عرضه مایحتاج، مطبوعات و گُل، استقرار غرف فصلی و مناسبتی، همچنین ساماندهی دست فروشان در چهار نقطه از سطح شهر و … جمعاً برای ۴۷۰۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

وی تلاش برای توزیع عادلانه خدمات و امکانات در تمام مناطق هشتگانه را از مهمترین اولویت‌های کاری خود برشمرد و اظهار داشت: اعتماد مردم به اقدامات شهرداری‌ها بالاترین سرمایه آنها است و باید در فکر این باشیم که عمق این اعتماد را گسترده کرده و اتکا به اعتماد مردم را افزایش دهیم.



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.j0s2yt0fza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما