تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : 3176
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان قم با اشاره به مخاطرات جمع‌آوری و امحای پسماند در شرایط کرونایی، از عملکرد خوب مدیریت پسماند شهرداری قم در این زمینه تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید رضا موسوی مشکینی در جلسه شورای سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم که به‌منظور بررسی عملکرد و برنامه‌های آینده سازمان در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به شرایط کرونایی و افزایش بار حاصل از آن بر دوش مدیریت پسماند شهرداری قم، اظهار داشت: رعب و وحشتی که در ابتدا حاکم شده بود کار جمع‌آوری و امحای پسماند حاصل از آلودگی‌های کرونایی را سخت‌تر کرد.

موسوی مشکینی از اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم تقدیر کرد و افزود: مدیریت پسماند شهرداری خیلی خوب توانست این موضوع را مدیریت کند و در رابطه با دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌های که هرروز ابلاغ می‌شد به‌خوبی عمل کرد.

وی بحث واگذاری ۶۵۰ هکتار به شهرداری قم برای توسعه سایت پسماند مورد توجه قرار داد و گفت: ضرورت دارد که انجام فرآیند واگذاری این زمین‌ها تسریع شود چراکه شهرداری به‌عنوان پشتیبان شهر عمل می‌کند و ما هم در اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان قم تمایل داریم که این زمین‌ها در اختیار شهرداری قرار گیرد.



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.yapct1azqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما