تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب : 3169
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به پیشتازی قم در بین کلان‌شهرها در دستیابی به استانداردهای بین‌المللی آتش‌نشانی، گفت: استاندارد رسیدن نیروهای آتش‌نشانی به سرصحنه 4 دقیقه تعریف‌شده است درحالی‌که زمان ثبت‌شده در قم 3 دقیقه و 20 ثانیه است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، عباس جعفری در جلسه شورای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ایمنی با حضور سید امیر سامع معاون خدمات شهری و اعضای هیئت‌مدیره این سازمان در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به عملکرد این سازمان از ابتدای سال جاری، اظهار داشت: از ابتدای سال تا هجدهم دی‌ماه سال جاری تعداد کل خدمات ایمنی انجام‌شده از سوی این سازمان ۴ هزار و ۲۴۹ مورد بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: ۲ هزار و ۵۸۵ مأموریت اطفای حریق توسط ایستگاه‌ها و تیم‌های آتش‌نشانی قم انجام‌شده است.

به گفته جعفری در میان مأموریت‌های این سازمان در سال جاری هزار و ۵۴۱ مورد از حوادث نیز ثبت‌شده است.

وی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را با بهره‌مندی از ۵۵۰ نیرو بزرگ‌ترین مجموعه شهرداری ازنظر پرسنل و نیروی انسانی خواند و افزود: سازمان آتش‌نشانی قم اولین سازمان آتش‌نشانی در بین کلان‌شهری‌های کشور است که توانسته به استانداردهای بین‌المللی آتش‌نشانی دست پیدا کند.

به گفته مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم زمان استاندارد رسیدن نیروهای آتش‌نشانی به سر صحنه ۴ دقیقه تعریف‌شده درحالی‌که زمان ثبت‌شده در قم ۳ دقیقه و ۲۰ ثانیه است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.inek49n6o5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما