تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : 3148
بسیاری از پروژه‌های اجرای خط کشی‌های عابر پیاده، تجدید خط کشی‌ها، نصب علائم ترافیکی و انتظامی و ... درخواست‌ها و پیگیری شهروندان است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،به نقل از  واحد روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، قاسم طالبی در خصوص اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ترافیکی در سطح شهر، عمده آنها را درخواست‌ها و پیگیری‌های شهروندان عنوان کرد و بیان داشت: شهروندان متناسب با نیازها و انتظارات خود، درخواست‌های ترافیکی متنوعی دارند که از روشهای مختلف به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم منتقل می‌کنند.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: اجرای خط‌کشی‌های عابرپیاده، خط کشی معابر، نصب علائم ترافیکی و انتظامی، تابلوهای راهنمای مسیر، جانمایی و نصب پل عابر پیاده و چراغ‌های چشمک‌زن ترافیکی عمده درخواست‌های شهروندان در این خصوص به حساب می‌آید.

طالبی گفت: شهروندان درخواست‌ها و پیشنهادات خود را از طریق شهرداری مناطق هشتگانه، سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و رسانه‌های استان اعلام می‌کنند که کارشناسان این سازمان در اسرع وقت موضوعات را پیگیری و در صورت تایید، اجرایی می‌کنند.

وی ادامه داد: البته در این بین درخواست‌ها و پیشنهاداتی نیز از طرف شهروندان مطرح می‌شود که طبق بررسی کارشناسان نیازی به اجرای آنها نبوده یا باید در زمان مناسب‌تری اجرایی شوند.



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.knxt23nz6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما