تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : 3146
معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری قم از همکاری شهرداری قم و شرکت‌های دانش‌بنیان در اجرای قفل‌های نسل چهارم دوچرخه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،عباس ذاکریان با اشاره به تحریم‌های تحمیل‌شده به ایران اظهار داشت: متأسفانه در چند سال گذشته با توجه به افزایش تحریم‌های ظالمانه علیه ایران بسیاری از پروژه‌های عمرانی به مشکل برخورد کرده و سرعت انجام کار کند شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان با شهرداری را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان توانسته‌اند بخشی از نیازهای شهرداری در همه حوزه‌ها را رفع کرده و این همکاری در شرایط مطلوبی قرار دارد.

ذاکریان نمونه‌های همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه ترافیک را نام برد و بیان کرد: هوشمند سازی ناوگان اتوبوسرانی و اجرای قفل‌های نسل چهارم دوچرخه نمونه‌ای از همکاری شهرداری با شرکت‌های دانش‌بنیان در قم است.

وی ادامه داد: با اجرای طرح جامع دوچرخه‌سواری و استفاده شهروندان از دوچرخه‌های امانی یکی از نیازهای این طرح اجرای قفل‌های نسل چهارم برای دوچرخه‌ها بوده که در حال اجرا است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای افزایش سطح همکاری‌ها با شهرداری خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های استانی در اجرای همه پروژه‌های در اولویت نخست استان و شهرداری قم بوده، باید از این فرصت هر دو طرف کمال استفاده را ببرند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.jdmiw6dyvgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما