تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : 3124
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، عباس ذاکریان با تاکید بر لزوم اجرای علائم راهنمایی و رانندگی، اظهار داشت: یکی از عوامل تأثیرگذار در کاهش تصادفات شهری اجرا و نصب استاندارد علائم راهنمایی و رانندگی در سطح شهر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اجرای استاندارد خط کشی و طرح و نقش سطح معابر شهر را یکی از دغدغه‌های شهرداری دانست و افزود: در چند سال گذشته تمام خطوط و نقوش معابر بر اساس آلبوم مشخص انجام شده و این آلبوم به همه مناطق ابلاغ شده است.

ذاکریان از اصلاح تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی خبر داد و تصریح کرد: اصلاح تابلوهای علائم و تابلهای اصلاح مسیر یکی از برنامه‌های ویژه شهرداری بوده و کل آلبوم تابلوهای شهر تا پایان سال نصب می‌شود.

وی همکاری با شورای عالی ترافیک را در تدوین ضوابط و آیین نامه‌های طراحی راه‌های شهری مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از اتفاقات خوب بازنگری ضوابط آیین نامه طراحی راه‌های شهری بعد از دو دهه بوده که پروژه‌های جدید بر اساس آن طراحی می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: اصلاح زاویه هندسی تقاطع‌ها نیز برای کاهش خطر و افزایش ایمنی راه‌ها در حال انجام بوده و امیدواریم با اجرای خطوط و نقوش معابر، اتمام نصب تابلوها و اصلاح زاویه هندسی تقاطع‌ها شاهد افزایش فرهنگ ترافیک در شهر باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.5bfurhb8aiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما