کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توزیع ۱۰ هزار تن آسفالت در معابر شهرداری منطقه ۷/اجرای ۱۱ کیلومتر خط‌کشی در خیابان ۱۹ دی

16 دی 1399 ساعت 12:39

قم فوری:


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مجید متین فر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه بهسازی و آسفالت در سطح منطقه هفت شهری اظهار داشت: معابری که روکش آسفالت شده شامل بلوار شهید منتظری، بلوار نیایش، خیابان شهیدان فاطمی، خیابان معلم و خیابان آذر حدفاصل عماریاسر تا سه‌راه بازار است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با بیان اینکه برای اجرای طرح روکش و آسفالت این معابر ۱۰ هزار تن آسفالت استفاده‌شده است، ابراز کرد: نهضت آسفالت همچنان برای برطرف کردن مشکلات معابر منطقه هفت ادامه دارد و برای معابر موردنیاز سطح منطقه بهسازی روکش آسفالت پیش‌بینی‌شده است.

متین فر به فعالیت‌های انجام‌شده توسط اداره ترافیک این منطقه اشاره کرد و افزود: خط‌کشی طولی و منقطع در معابر فوق و خیابان ۱۹دی  به متراژ ۱۱ کیلومتر نیز انجام‌شده است.

وی دیگر اقدامات صورت گرفته را اجرای یک هزار و ۷۰۰ عدد خطوط عابر پیاده، نصب گل‌میخ و باتومی، نصب تابلوها انتظامی و اخباری، نصب یوفلزی، نصب نیوجرسی بتونی و پلاستیکی به همراه اصلاح وجابجائی چراغ چشمک‌زن عنوان کرد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم خاطرنشان کرد: تعویض تابلوهای راهنمای مسیر قدیم به جدید، رنگ‌آمیزی جداول نقاط حادثه‌خیز، اصلاح و تکمیل علائم و رنگ سرعت‌گاه‌ها، اصلاح راه‌بندها و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی ترافیکی از دیگر اقدامات شهرداری این منطقه در حوزه ترافیک بوده است.

متین فر یادآور شد: اجرای دو مورد اصلاح هندسی نیز در منطقه هفت شهرداری توسط کارشناسان ترافیک این منطقه انجام شد.

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 3097

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/3097/توزیع-۱۰-هزار-تن-آسفالت-معابر-شهرداری-منطقه-۷-اجرای-۱۱-کیلومتر-خط-کشی-خیابان-۱۹-دی

قم فوری
  https://www.qomefori.ir