تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 3096
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، ابوالقاسم مقیمی در گفت‌وگو با شهرنیوز با اشاره به اقدامات شهرداری در خصوص تبلیغات محیطی همزمان با مناسبت‌های دی‌ماه اظهار داشت: با توجه به همزمانی ایام فاطمیه، شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت و دهه بصیرت اقدامات ویژه‌ای در راستای تبلیغات محیطی صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و هنری شهرداری قم با اشاره به اینکه در حوزه اکران و تبلیغات شهری مجموعه‌ای از آثار و تصاویر با توجه به این مناسبت‌ها آماده شدند افزود: بسته محتوایی با همکاری اداره کل روابط عمومی آماده و در سازه‌های مختلف شهری اکران شد.

مقیمی با اشاره به انتخاب خیابان عمار یاسر به‌عنوان قلب تبلیغات محیطی تصریح کرد: خیابان عماریاسر که قلب شهر است و در تردد و مواصلات مردم و سفرهای شهری و بین‌شهری محل عبور خودروهاست به‌صورت ویژه در تبلیغات محیطی در نظر گرفته‌شده است.

وی از به‌روزرسانی لمپوست‌های خیابان عماریاسر با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری قم خبرداد و تاکید کرد: به‌صورت پیوسته در طول سال هم در حوزه‌هایی مانند ایثار و شهادت و حجاب و عفاف و امربه‌معروف و نهی از منکر و تکریم مناسبت‌های مذهبی خیابان عماریاسر را به‌صورت ویژه در تبلیغات محیطی در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و هنری شهرداری قم با اشاره به تبلیغات ویژه شهری مناسبت‌ها  در محدوده خیابان آذر تا خیابان معلم به‌صورت ویژه، افزود: برای مناسبت‌های مختلف در سراهای محل و گلزارهای شهدا نیز با کمک گروه‌های مردمی برنامه‌هایی در حال اکران داریم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.hetfuqeymsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما