تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 3089
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  علیرضا اقبالیان پروژه‌های عمرانی منطقه پنج را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: در سال ۹۹ بسیاری از پروژه‌های عمرانی که در چند سال گذشته آغازشده بود به پایان رسیده و پروژه‌های جدیدی کلنگ زنی شده است.
وی عملکرد شهرداری قم را نسبت به سایر کلان‌شهرها مثبت ارزیابی کرد و افزود: باوجود شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور شهرداری قم توانسته علاوه بر پایان بسیاری از پروژه‌ها، پروژه‌های جدیدی را نیز تعریف و اجرا کند.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم چهار پروژه مهم منطقه در سال ۹۹ را موردبررسی قرارداد و تصریح کرد: پیاده‌روسازی مقابل درب ۶ جمکران، زیرسازی سی متری دوم سنگ‌بری‌ها، اجرای فاز دوم بوستان آفتاب و زیرسازی کوچه ۱۹ بلوار خلیج‌فارس، چهار پروژه در حال اجرای منطقه پنج است.
وی شرایط پروژه پیاده‌روسازی مقابل درب ۶ جمکران را تشریح کرد و گفت: این پروژه بااعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلید خورده و با ۹۵ درصد پیشرفت و اجرای ۱۱۰۰ مترمربع سنگ‌فرش و ۱۳۵۰ متر جدول‌گذاری در حال اجرا است.
اقبالیان گزارشی از پروژه زیرسازی سی متری دوم سنگ‌بری‌ها ارائه داد و بیان کرد: در این پروژه با طولی برابر ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر، دو هزار ۲۰۰ تن بتن مصرف‌شده که تا امروز ۶۵ درصد پیشرفت داشته و اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با ۲۵ درصد افزایش پیمان به آن اختصاص داده‌شده است.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم از پیشرفت ۳۰ درصدی زیرسازی کوچه ۱۹ بلوار خلیج‌فارس خبر داد و خاطرنشان کرد: در این پروژه ۱۱۰۰ تن بتن استفاده‌شده و ۶ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیرسازی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.wbfurhbg9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما