تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 3088
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، علی نیک به لزوم پرداخت الکترونیک در تاکسی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مشکلات شهروندان در پرداخت کرایه نقدی نداشتن پول خرد و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جابه‌جایی کرایه است.
وی تجهیز بیش از دو هزار ۵۰۰ تاکسی به سیستم بارکد خوان را تحولی در پرداخت الکترونیک کرایه‌ها دانست و تصریح کرد: تا پایان سال همه تاکسی‌ها به سیستم بارکد خوان تجهیز می‌شوند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: تاکسی‌های بی‌سیم به علت قابل‌توجه بودن کرایه آن‌ها امکان استفاده از بارکد خوان و نرم‌افزار قمیار را نداشته و به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.
وی استفاده گسترده از بارکد خوان و دستگاه کارت‌خوان در تاکسی‌های بی‌سیم و گردشی را نیازمند فرهنگ‌سازی دانست و خاطرنشان کرد: نیازمند همکاری همه خانواده تاکسیرانی در تشویق شهروندان و کاهش پرداخت نقدی در تاکسی‌ها هستیم.
نیک شیوع ویروس کرونا را عامل تسریع و تشویق شهروندان در پرداخت الکترونیک در تاکسی‌ها دانست و ابراز کرد: شهروندان برای رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و کاهش تنش در پرداخت‌های نقدی می‌توانند با نصب اپلیکیشن قمیار بدون استفاده از پول نقد کرایه‌های تاکسی‌ها را پرداخت کند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.anek49nwa5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما