تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 3086
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، نماهنگ “غروب خونین رنگ” همزمان با ایام دهه بصیرت، سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده رونمایی می شود.
این نماهنگ با موضوع گرامیداشت یاد و خاطر دلاوری‌ها و رشادت‌های شهدای جبهه مقاومت، تلاش‌ها و زحمات شهدای جبهه علمی و هسته‌ای کشور و بیانات مقام معظم رهبری و با بهره‌گیری از توان هنرمندان موسیقی و تصویر استان قم در مرکز رسانه‌ای شهرداری قم تولید شده است.
این نماهنگ توسط گروه میثاق و با آهنگسازی جابر سامری و با سروده‌ای از محسن جعفرزادگان اجرا شده است.
گفتنی است، نسخه اولیه نماهنگ غروب خونین رنگ که جهت انجام امور فنی و تخصصی در اختیار متخصصان حوزه رسانه قرار گرفته است،  مورد استقبال و تحسین  واقع شده است که با هماهنگی‌های انجام شده، در روزهای آینده به صورت گسترده از شبکه‌های سراسری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین در فضای مجازی پخش خواهد شد.
شهرداری قم به مناسبت دهه بصیرت اقدامات گسترده‌ای را در جهت حفظ شعائر و بزرگداشت این مناسبت‌ها و تقارن آن با ایام فاطمیه به ویژه در اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین فضاسازی شهری را در صدر برنامه‌های خود قرار داده و همچنین اقدام به تولید محتوای رسانه‌ای در قالب‌های متنوع با مضامین بصیرت، شهادت و ایثار در دستور کار قرار داده است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.vapct1auqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما