تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 3082
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، عباس ذاکریان با تأکید بر اهمیت آموزش در ارتقاء فرهنگ شهروندی در حوزه ترافیک اظهار داشت: برای ساماندهی ترافیک و داشتن شهری پاک علاوه بر توسعه محورهای ترافیکی باید به ارتقاء فرهنگ ترافیک نیز اهمیت دهیم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم فعالیت‌های کمیته آموزش سازمان ترافیک را تشریح کرد و افزود: کمیته آموزش ترافیک سازمان از یک سال گذشته آغاز به کار کرده و توانسته پویش‌های مختلفی را برنامه‌ریزی و اجرا کند.

ذاکریان شیوه ویروس کرونا را در ارائه برنامه‌های آموزشی مؤثر دانست و تصریح کرد: بازخوردهای خوبی از عملکرد اتوبوس آموزشی در سطح شهر داشتیم اما به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعلاً فعالیت ندارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از چاپ کتابچه‌های آموزشی برای مدارس خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های سازمان اجرای تئاترهای خیابانی و تذکر نکات مهم ترافیکی به رانندگان و عابران پیاده بوده است.

وی همکاری سازمان ترافیک و سازمان فرهنگی و ورزشی را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم نیز کمیته‌ای باهدف ارتقاء فرهنگ ترافیک تشکیل‌شده و اجرای پویش احترام به خط سفید نتیجه فعالیت این کمیته است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با یادآوری دوباره محدودیت‌های فعالیت‌های آموزشی به علت شیوع ویروس کرونا تأکید کرد: با بازگشایی مدارس و امکان فعالیت اتوبوس آموزشی برنامه‌های فرهنگی با جدیت دنبال می‌شود.

ذاکریان همچنین از ارائه آموزش‌های ترافیکی در شبکه شاد نیز خبر داد و بیان کرد: در حال رایزنی با شبکه شاد برای ارائه آموزش‌های ترافیکی در این شبکه برای دانش آموزان هستیم.

وی ادامه داد: محتواهای آموزشی در قالب کلیپ‌های کوتاه و داستان به‌صورت آموزش‌های فوق‌برنامه در این شبکه در اختیار دانش آموزان گذاشته می‌شود و تا توافق نهایی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.v8xbjh87w9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما