تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 3081
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، عباس ذاکریان با بیان اهمیت و نقش ناوگان اتوبوسرانی در مدیریت ترافیک شهر قم، اظهار داشت: ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی به‌عنوان تنها سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر قم یکی از اولویت‌های شهرداری قم است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم سهم ۸ درصدی ناوگان اتوبوسرانی در سفرهای درون‌شهری را موردتوجه قرارداد و افزود: سهم خودروهای شخصی در سفرهای درون‌شهری و مسافت‌های زیر ۴ کیلومتر یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش ترافیک در شهر است.

ذاکریان ادامه داد: با توجه به اهمیت ناوگان اتوبوسرانی در مدیریت سفرهای درون‌شهری نوسازی و اورهال شدن اتوبوس‌ها و اصلاح خطوط اتوبوسرانی در دستور کار قرار گرفت.

وی از ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: ساماندهی ایستگاه‌های  اتوبوس نیز در دستور کار قرارگرفته و تا دو ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم مرحله بعدی در کارآمد شدن ناوگان اتوبوسرانی شهر قم را هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی عنوان کرد و گفت: با نصب سیستم کنترل هوشمند در اتوبوس‌ها و تابلوهای هوشمند در ایستگاه‌های اتوبوس نظم سرفاصله‌های حرکت اتوبوس‌ها مدیریت می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.j0s2yt0zfa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما