تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : 3075
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مجید متین فر در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به نقاط بحرانی آبگرفتگی در سطح منطقه هفت، اظهار داشت: بخشی از این آبگرفتگی‌ها یک فرآیند طبیعی است، تبدیل شدن مسیر اصلی حرکت آب در قم به یک شریان اصلی سواره‌رو در اثر نیاز فوری ترافیکی بوده که به هرحال تبعاتی هم دارد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم افزود: در سنوات گذشته نیز که سیل و سیلاب داشتیم از خود آبراه آبزدگی اتفاق می‌افتد و چون همراه با گل و سیلابی است، تردد را مختل می‌کرد.

متین فر همین مسیر را یکی از نقاط حساس آبگرفتگی در منطقه هفت ارزیابی کرد و گفت: در سطح مسیر رودخانه نقاط مختلفی شناسایی شد، یکی از نقاط بحرانی زیر صحن جوادالائمه(ع) حدفاصل پل آهنچی تا پل بازار بود که اصلاح آن امسال در برنامه قرار گرفت و دو طرف دیواره کار شد.

وی با اشاره به لیست نقاط حساس آبگرفتگی در منطقه هفت تصریح کرد: ۱۶ نقطه در سطح منطقه نیاز به اصلاح داشت که از بین آنها اصلاح ۱۴ مورد تکمیل‌شده است و دو الی سه مورد باقی‌مانده است که آبگرفتگی موضعی خیابان است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم افزود: حدفاصل خیابان هفت‌تیر تا میدان الهادی پیش‌بینی حفر کانال شده اما هنوز طرح آن به منطقه ارائه نشده است، نهر موجود کشش بارندگی‌های شدید را ندارد بعضاً در سطح خیابان آبگرفتگی داریم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.u9wrak9znpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما