تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 3057
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، علیرضا اقبالیان ارائه خدمات به‌روز و به‌موقع را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری دانست و اظهار داشت: ایجاد رضایتمندی شهروندان و ارائه خدمات به‌روز و به‌موقع سرلوحه فعالیت پرسنل شهرداری در همه مناطق و بخش‌ها است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم کسب رتبه نخست رضایتمندی شهروندان در منطقه پنج را حاصل تلاش تمام پرسنل منطقه در پاسخگویی به‌موقع به مطالبات شهروندان دانست و افزود: مطالبات مردم و شنیدن حرف مردم با توجه به امکان سامانه ۱۳۷ به‌صورت جدی بررسی و رصد می‌شود.

اقبالیان بیشترین موضوعات موردتوجه مردم را موردبررسی قرارداد و گفت: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده بیشترین مطالبات مردم در حوزه آب‌گرفتگی، ساخت‌وسازهای بدون مجوز، هرس درختان و لکه‌گیری آسفالت معابر ثبت‌شده است.

وی با تأکید بر رفع بسیاری از مشکلات در منطقه تصریح کرد: امسال رفع مشکلات آب‌گرفتگی و شناسایی نقاط پرخطر از ابتدای سال در دستور کار قرارگرفته بخش مهمی از مشکلات رفع شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم ادامه داد: تیم بازرسی منطقه به‌صورت مستمر ساخت‌وسازها را رصد کرده و هرگونه عملیات عمرانی فاقد مجوز متوقف‌شده و هرس درختان نیز در ابتدای فصل پاییز در دستور کار قرارگرفته است.

اقبالیان به لکه‌گیری و آسفالت معابر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۰۸ و ۴۳۶ مترمربع زیرسازی در معابر منطقه پنج انجام و بیش از ۱۷ هزار تن آسفالت پخش‌شده که بیش از سه هزار تن نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.n9wrak9zupr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما