تاریخ انتشار :جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : 3055
در حاشیه الحاق 560 کیلومتر به شهر قم؛

طعم تلخ عقب‌نشینی در کام شورای اسلامی شهر قم

زمانی که رئیس شورای اسلامی شهر قم رسماً اعلام می‌کند که هیچ پروژه‌های شهری بر زمین‌مانده وجود ندارد همان زمان باید به حاشیه رفتن شورای اسلامی شهر قم را متصور بود.
طعم تلخ عقب‌نشینی در کام شورای اسلامی شهر قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، جلسه شورای اسلامی شهر قم روز دوشنبه در حالی برگزار شد که همه چیز تحت تأثیر الحاق ۵۶۰ کیلومترمربع به شهر قم قرار داشت.
 در واقع اعضای شورای اسلامی شهر قم از اینکه این مسئله به‌سرعت و بدون لحاظ نظر شورا انجام شده بود اعتراض داشتند هرچند که این اعتراض به جا بود اما این نگرانی تا حدودی بی‌مورد است.
 زمانی که عبدالله جلالی رسماً اعلام می‌کند که هیچ پروژه‌های شهری بر زمین‌مانده وجود ندارد همان زمان باید به حاشیه رفتن شورای اسلامی شهر قم را متصور بود.
 رئیس شورای اسلامی شهر قم نزدیک به یک ماه پیش در حالی صحبت از عدم وجود پروژه بلاتکلیف در قم کرد که پروژه تقاطع کیوانفر الان باید در پایان کار بود.


نکته جالب‌تر این‌که خود رئیس شورای اسلامی شهر قم در جلسه این هفته شورا صراحتاً اعلام می‌کند: وقتی مدیریت عالی دولت در استان قم می‌تواند تصمیم برای چنین پروژه‌ای را در مدت سه روز نهایی کند، آن‌گاه این پرسش پیش می‌آید که از مشکل انحراف ترافیک خیابان کیوانفر عاجز هستند، پروژه‌ای که بیش از یک سال است که متوقف شده است.
در واقع این سؤال از خود اعضای شورای اسلامی شهر وجود دارد که چرا در خصوص عقب‌نشینی کردند و امروز چوب همان عقب‌نشینی خودشان را می‌خورند.
اتفاق تلخی که رخ‌داده و موجب اعتراض اعضای شورای شهر قرار گرفته این است که مدیریت شهری باید خدمات و امکانات به ۵۶۰ کیلومترمربع اضافه شده به وسعت شهر بدهد که خود به‌صورت جدی در تصمیم‌گیری آن نقش نداشتند.
 نکته مهم‌تر اینکه اگر تا دیروز در برابر معاون استاندار قم قرار داشتند امروز در برابر بیش از ۱۱ هزارنفری قرار دارند که با شنیدن الحاق ۵۶۰ کیلومترمربع به شهر قم به وجد آمده‌اند افرادی که به‌اجبار یا باید قید صاحب‌خانه شدن را می‌زدند یا این‌که ساکن شهر امیرکبیر در استان مرکزی می‌شدند.
در پایان باید گفت که شورای اسلامی شهر قم با عقب‌نشینی که در برابر مخالفت‌های یک شخص در پروژه کیوانفر داشت بیشترین آسیب را به جایگاه شورای اسلامی شهر قم زد و امروز هم چوب همان عقب‌نشینی را می‌خورد و در واقع باید گفت خودکرده را تدبیر ن


 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.n8xbjh87n9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما