تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 2960
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، محمد رمضانی به قیمت منطقه‌ای پائین در پردیسان اشاره کرد و اظهار داشت: این درحالیست که قیمت ملک در پردیسان به شدت افزایش داشته و تفاوت چندانی با داخل شهر ندارد.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم این میزان تفاوت در درآمد و هزینه در بودجه پردیسان را مسبوق به سابقه خواند و تاکید کرد: بودجه پردیسان در سنوات پیشین هم اینگونه بوده و همواره هزینه‌های پردیسان بالاتر از درآمدهای آن بوده است.

رمضانی در ادامه با اشاره به حجم بالای عملیات‌های عمرانی در پردیسان ابراز داشت: پروژه‌های زیادی در پردیسان در حال اجرا است که از جمله می‌توان به احداث چندین بوستان، رینگ پردیسان، گسترش فضای سبز و سوله فرهنگی ورزشی اشاره کرد، چندین پروژه هم مانند بوستان‌های عترت، محله۳ و محله هشت در سال جاری به بهره‌برداری رسیدند.

وی بابیان اینکه شهرداری یک سازمان درآمد-هزینه است، اظهار داشت: از مالکان تقاضا داریم تا حد امکان عوارض شهرداری خود را سالانه پرداخت کنند تا شهرداری بتواند خدمات‌دهی مطلوب‌تری هم از نظری کمی و هم از لحاظ کیفی ارائه دهد.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم اجرایی نشدن تعهدات دولت در قبال شهرداری در این منطقه را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: تعهدات دولت در قبال شهرداری که واگذاری تجاری و زمین بود محقق نشد و بسیاری از خدماتی که اداره کل مسکن و شهرسازی باید در این منطقه ارائه می‌داد را نیز شهرداری در حال انجام آن است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.qarct1a3ubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما