تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : 2924
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مومنی:

سازمان بهداشت جهانی در سیطره اسرائیل است

امروز دشمن در فضای مجازی حاکم است و دستورالعملی که در اختیار سازمان بهداشت جهانی که در سیطره اسرائیل است نمی‌تواند برای ما خیروخوشی بیاورد.
سازمان بهداشت جهانی در سیطره اسرائیل است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مومنی عصر سه‌شنبه طی سخنانی در سالروز رحلت امامزاده موسی مبرقع (ع) که در بقعه متبرکه ایشان برگزار شد، اظهار داشت: بعد از رحلت پیامبر اسلام (ص) ما شاهد افزایش ظلم و جور در جوامع هستیم به‌طوری‌که ملت ها با صراط مستقیم فاصله گرفتند.

وی ادامه داد: در حالی‌که به فرموده پیامبر اسلام (ص) صراط مستقیم امام علی (ع) و اولاد ایشان هستند، درحالی‌که با رحلت ایشان وضعیت برای اهل‌بیت (ع) و شیعیان تیره‌وتار شد به‌طوری‌که حرمت امیرالمؤمنین (ع)، حضرت زهرا (س) و امام حسن (ع) شکسته شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مومنی تأکید کرد: در دوران زندگی امامان همه در غربت و مظلومیت بودند، این غربت تا زمان امام هادی (ع) ادامه یافت به‌طوری‌که مدینه شهر پیغمبر برای پیروان ایشان وضعیت مناسبی نبود و در برخی از دیار به جرم اعتقاد و طرفداری از امام علی (ع) مردم را شکنجه می‌دادند و حتی سر از بدنشان می‌کردند.

وی بیان داشت: در روایات و نقل‌قول‌هایی که از آن زمان نقل شده سادات و علویون غریبانه زیستند و بعد از فوت شأن مردم می دانستند که از سادات و علویان هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مومنی به نقش سادات و علویون اشاره کرد و افزود: در طی سال‌های بعد از رحلت پیامبر بسیاری از سادات مجبور به هجرت به سایر سرزمین‌ها بودند.

وی ابراز داشت: بسیاری از سادات به ایران هجرت می‌کردند که نشان‌دهنده علاقه مردم ایران به اهل‌بیت (ع) است.

این کارشناس مذهبی تأکید کرد: مهم‌ترین هجرت‌های اهل‌بیت (ع) در دوران پس از رحلت حضرت محمد (ص) هجرت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) به ایران است که ایشان به هر سرزمینی که می‌رسیدند چهره‌ای واقعی حاکمان مستبد زمان را برملا می‌کردند.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی در هر منطقه‌ای که امامزادگان می‌رسیدند آن‌ها را تکریم و مورد احترام قرار می‌دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مومنی ابراز داشت: امامزادگان در ایران، همواره مورد احترام بودند و تعداد اندکی که به شهادت رسیدند به دست حاکمان ظلم و جور به شهادت رسیدند.

وی افزود: با هجرت امامزادگان به قم شاهد برکات و آثاری هستیم که از نمونه‌های آن می‌توان شکل‌گیری جوامع شیعی حول مزار امامزادگان اشاره کرد ، مزار امامزادگان به یک جایگاه برای تبلیغ فرهنگ تشیع شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مومنی خاطرنشان کرد: این امامزادگان شئون اجتماعی و تاریخی دارند به‌طوری‌که رهبر انقلاب نیز بیان فرمودند که هرکدام از این بقاع متبرکه یک پایگاه فرهنگی است.

وی با اشاره به مسائل روز جامعه اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا دشمن از این فضا در سه جهت علیه ما بهره‌برداری می‌کند.

این کارشناس مذهبی بیان داشت: دشمن در این فضا از جهت اعتقادات، اقتصاد و علم می‌خواهد تأثیرات خود را بگذارد به‌خصوص از طریق فضای مجازی می‌خواهد هر موضوعی را به مردم القا کند.

وی ابراز داشت: امروز دشمن در فضای مجازی حاکم است و دستورالعملی که در اختیار سازمان بهداشت جهانی که در سیطره اسرائیل است نمی‌تواند برای ما خیروخوشی بیاورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مومنی تأکید کرد: ائمه جمعه در ماه‌های گذشته درهای خود را به روی مردم بسته‌اند که باید این درها باز شود و حتی نمازجمعه‌ها هم می‌تواند با ۱۰ نفر برگزار شود.

وی ادامه داد: ائمه جمعه باید درد دل‌های مردم را بشنوند و به مسئولان منتقل کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.rarct1a35bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما