تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : 2912
مدیر منطقه دو شهرداری قم با تشریح بخشی از پروژه‌های عمرانی منطقه دو گفت: در حال حاضر سطح خدمات شهری در منطقه ٢ از وضعیت مناسبی برخوردار بوده و مصوبات سفر مقام معظم رهبری در منطقه دو نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
بهره‌برداری کامل از مصوبات سفر مقام معظم رهبری تا پایان سال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، رضا رحیمی با اشاره به اهمیت سفر تاریخی مقام معظم رهبری در توسعه منطقه دو شهر قم، اظهار داشت: بعد از گذشت ۱۰ سال هنوز برکات سفر مقام معظم رهبری به شهر قم ادامه داشته و بسیاری از پروژه‌هایی که با بودجه رهبری کلنگ خورده به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم پروژه‌های منطقه را به تفکیک تشریح کرد و افزود: اقدامات شهرداری منطقه دو در این مدت در خصوص مصوبات سفر رهبری که با بودجه رهبری کلنگ خورده با اعتبارات اختصاص‌یافته از طرف شهرداری قم به اتمام رسیده و یا در حال انجام است.

رحیمی احداث پل ۹ دی را یکی از پروژه‌های مصوبات سفر رهبری اعلام کرد و افزود: این پل با تمام رمپ و لوب‌های آن تا پایان سال به بهره‌برداری رسیده و بخشی از بلوار جمهوری اسلامی را که یکی دیگر از این مصوبات بوده را کامل می‌کند.

وی از کلنگ زنی زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: احداث خیابان رسول دادخواه حریم راه‌آهن، اسفالت و جدول‌گذاری تمامی معابر منطقه، احداث بلوار شهدای روحانیت و زیرگذر آن که عملیات عمرانی آن نیز آغازشده، از دیگر پروژه‌های منطقه ۲ است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم احداث سوله ورزشی و فرهنگی، بازگشایی تمامی معابر در منطقه را نیز از لیست پروژه‌های منطقه نام برد و خاطرنشان کرد: احداث ساختمان جدید منطقه دو، احداث باکس زیرگذر ریل راه‌آهن نیز دیگر پروژه‌های منطقه بوده است.

رحیمی یادآور شد: جمع‌آوری ریل متروکه در بلوار امام رضا(ع) نیز در لیست پروژه‌های منطقه ثبت‌شده و خروج صنایع و مشاغل مزاحم شهری به شهرک صنوف در ساماندهی ترافیک این منطقه مؤثر بوده است.

وی بخشی از خدمات مهم شهرداری در این منطقه را مربوط به سال‌های اخیر گذشته دانست و تأکید کرد: با احداث بوستان ٨ هکتاری حنانه و اجرای ٢٣ کیلومتر فضای سبز حاشیه معابر و همچنین احداث بوستان ٢ هکتاری صداقت و توسعه بوستان جوان سرانه فضای سبز و امکانات تفریحی منطقه رشد قابل‌توجه‌ای داشته است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.yd0iw6d10giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما