تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : 2907
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید محسن میرهادی در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به تمهیدات شهرداری برای پیشگیری از مخاطرات احتمالی بارندگی‌ها، اظهار داشت: با توجه به تغییرات اقلیمی و افزایش بارندگی‌های رگباری در مدت کوتاه و با شدت زیاد به‌منظور تاب‌آوری اقدامات پیشگیرانه شهرداری از سال پیش در دستور کار قرارگرفته است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از لایروبی انهار و کانال‌ها در طول سال هم خبر داد و افزود: لایروبی انهار در طول سال انجام و ماشین‌آلات جمع‌آوری آبهای سطحی نیز تهیه‌شده است.

میرهادی تصریح کرد: با توجه به‌شدت بارندگی‌ها در سال‌های اخیر کارگروه جمع‌آوری آب‌های سطحی در مناطق هشت‌گانه و سازمان‌های تابعه حوزه معاونت خدمات شهری برای اجرای طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی تشکیل شد و بر اساس مطالعات انجام‌شده اقدامات به‌منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی در دستور کار قرارگرفته است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم پیام‌های شهروندان را از طریق سامانه ۱۳۷ ارتباط شهروندان و شهرداری با سهولت و سرعت بیشتری دریافت کنیم، کاربرهایی را برای پاسخگویی در حوزه خدمات شهری مستقر کردیم که بتوانیم در اسرع وقت پیام‌های را دریافت کرده و مشکلات آب‌گرفتگی در سطح مناطق را مرتفع کنیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم بر ضرورت همراهی مردم در اطلاع‌رسانی آبگرفتگی‌ها هم تأکید کرد و گفت: از شهروندان هم درخواستمان این است که با سامانه ۱۳۷ تماس داشته باشند تا با همراهی هم بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.ye8fuqehasfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما