تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : 2906
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، احمد ترکمن در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به هزینه‌های پرسنلی و خدماتی شهرداری منطقه یک، اظهار داشت: منطقه یک در پرداخت هزینه‌ها خاص است و جزء چند منطقه اول در پرداخت هزینه‌های خدماتی هستیم.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به هزینه بیش از یک میلیارد تومانی فضای سبز منطقه یک به‌صورت ماهیانه، افزود: ماهیانه حدود یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صرف خدمات رفت‌وروب و نظافت منطقه یک می‌شود.

ترکمن بابیان اینکه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه حقوقی است که ماهیانه به پیمانکار به‌منظور رفت‌وروب شهری پرداخت می‌شود، تأکید کرد: نهایتاً با فاکتور هزینه‌های دیگر در حوزه رفت‌وروب و با احتساب مناسبت‌ها و تعطیلات که به بیش از دو میلیارد می‌رسد.

وی بافت متراکم و تعداد بالای کوچه‌ها با عرض کم به‌ویژه در بافت فرسوده را یکی از دلایل هزینه بالای رفت‌وروب در این منطقه برشمرد و تصریح کرد: همه اینها موجب می‌شود تمیز نگه داشتن این منطقه از شهر کار نسبتا سختی باشد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم افزود: با وجود هزینه بالای خدمات جاری در منطقه یک همواره تلاش کردیم بودجه‌های عمرانی به خوبی تحقق یابد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.uarct1a3qbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما