تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : 2901
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید رضا حسینی در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به سرانه محدود فضای سبز منطقه شش، اظهار داشت: سرانه فضای سبز منطقه بسیار پایین و در حدود ۳ مترمربع است که با مناطقی مانند منطقه هشت فاصله بسیار زیادی دارد.

سرپرست منطقه شش شهرداری قم بابیان اینکه سرانه فضای سبز منطقه شش با سرانه شهر قم نیز اختلاف زیادی دارد، افزود: احداث بوستان‌هایی مانند بوستان تبسم که اخیراً انجام شد با توجه به تراکم جمعیت تأثیر چشمگیری در سرانه فضای سبز نخواهد داشت اما با توجه به تمهیدات ویژه بانوان و خانواده که در آن اجرایی خواهد شد می‌تواند تأثیرات مثبت فرهنگ و اجتماعی داشته باشد.

حسینی با اشاره به برنامه‌های دیگر در دست اقدام شهرداری منطقه شش در حوزه فضای سبز، تصریح کرد: برای دهه فجر فاز بعدی بوستان نبوت را آماده افتتاح خواهیم داشت که این بوستان با توجه به اینکه مساحت خوبی دارد می‌تواند تأثیراتی در سرانه فضای سبز منطقه داشته باشد.

وی به بوستان‌های محلی هم اشاره کرد و افزود: در برخی محلات مانند کوچه ۳۰ خیابان مطهری هم در حال تملک زمین هستیم که ۸۰ درصد آن انجام‌شده و اگر بتوانیم ۲۰ درصد تملک باقیمانده را انجام بدهیم بحث احداث بوستان آن پیگیری خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.z0x2yt0nfa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما