تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : 2892
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید ابوالفضل میریک امامی در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران شهرداری قم که در  استانداری قم برگزار شد با اشاره به تفریغ بودجه سازمان توسعه و عمرانی شهرداری در سال ۹۸ اظهار داشت: بودجه سازمان بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ بود که در اصلاحیه به ۱۴۰ میلیارد تومان رسید که بر اساس درآمدی ۸۱ درصد و هزینه‌ای ۸۳ درصد محقق شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم به تفریغ بودجه سال ۹۹ نیز اشاره کرد و گفت: بودجه مصوب سال جاری ۱۵۰ میلیارد و در ۶ ماه ۷۵ میلیارد تومان است که نسبت به‌کل سال ازنظر درآمدی ۳۶ درصد و ازنظر هزینه‌ای ۵۴ درصد محقق شده است.

وی با اشاره به تسریع حرکت سازمان و تحقق یافتن ۹۰ درصد بودجه شش ماهه در دو ماه گذشته تصریح کرد:  با توجه به شرایط خاصی که از اواخر سال گذشته تا امروز گریبان گیر آن هستیم و گرانی‌های پیش‌آمده یک مقداری در بحث کارکرد در ابتدا دچار مشکلاتی شدیم اما با تدابیری که صورت گرفت و حمایت‌های شهردار پروژه‌ها پیشرفت داشتند و زمین نماند.

میریک امامی افزود: تدابیر ویژه‌ای در سال گذشته صورت گرفت ازجمله خرید قیر و میلگرد به‌طوری‌که ۴ هزار تن میلگرد با مبلغ ۴ هزار تومان خریداری شد که امسال به ۱۴ هزار تومان رسید که اگر این خرید و نقدینگی در مصالح نبود پروژه‌ها با مشکل مواجه می‌شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم بابیان اینکه دپوی عظیم در ذخیره قیر و مصالح روند اجرای پروژه‌ها را دچار وقفه نکرد تأکید کرد: از جمله پروژه‌هایی که از ابتدای سال شاهد بهره‌برداری آن‌ها بودیم تابلیه کارگر و محوطه‌سازی شهربازی بود که به اتمام رسید.

وی با اشاره به تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر(عج) به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی سازمان توسعه و عمران افزود: پروژه ولیعصر با قرارداد ۴۶ میلیاردی محقق شد و به اتمام رسید و به‌زودی در سه سطح به بهره‌برداری می‌رسد.

امامی  به ادامه پروژه‌های در دستور کار سازمان توسعه و عمران شهرداری قم هم اشاره کرد و گفت: ادامه تونل جمهوری از میدان امام حسین(ع) تا یادگار امام و پروژه جعفریه و رمپ D پل ۹دی نیز ازجمله پروژه‌هایی است که تا پایان سال همگی به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.oqia2bq4ila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما