تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 2890
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، بهرام سرمست در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران شهرداری قم که در استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات سازمان توسعه و عمران شهرداری اظهار داشت: سازمان توسعه و عمران ظرفیت‌های نهفته‌ای دارد که می‌تواند به‌عنوان حلقه اتصال نهادهای دولتی با شهرداری عمل کند.
استاندار قم بابیان اینکه خوشبختانه تابه‌حال از این ظرفیت استفاده‌شده افزود: پروژه‌هایی که از این طریق در شهر عملی شده است، پروژه‌های مهمی هستند در آینده هم انتظار می‌رود که مأموریت‌های ویژه‌ای از سوی سازمان توسعه و عمران پیگیری شود.
وی افزود: راه و شهرسازی و سایر سازمان‌ها در یک سری محورها باید با ماموریت‌های سازمان توسعه و عمران همکاری کنند و تلاش ما هم همین است.
سرمست تأکید بر همراهی دستگاه‌ها در پروژه‌های راهبردی شهر افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی و شهرداری باید در رابطه با پروژه‌های مهم شهر که پروژه راهبردی تعریف می‌شود، پای‌کار قرار بگیرد.
استاندار قم مبادی ورودی شهر را ازجمله این پروژه‌های راهبردی و مهم خواند و افزود: در جلساتی که داشتیم بر این مسئله تأکید شده است ورودی‌هایی را به ترتیب در دستور کار قرار بدهیم. سازمان‌های دیگر باید با شهرداری همکاری داشته باشند و هرجایی که نیاز به رفع اختلاف بود معاونت عمرانی استانداری نیز ورود خواهد کرد.

همچنین در این جلسه بنا بر دستور استاندار قم، حکم مدیرعاملی سید ابوالفضل میریک امامی برای سازمان توسعه عمران شهرداری قم به وی تقدیم شد.



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.onuk49naw5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما