تاریخ انتشار :شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : 2884
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، علیرضا اقبالیان با توجه به کاهش مراجعات شهروندان به شهرداری قم، اظهار داشت: حفظ ارتباط شهروندان با شهرداری مناطق می‌تواند در ارائه خدمات مناسب تأثیر بسیاری داشته باشد.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم شیوع ویروس کرونا را عامل کاهش مراجعات شهروندان به شهرداری دانست و افزود: سامانه ۱۳۷ توانسته این ارتباط مستمر بین مدیران شهری و شهروندان را به‌خوبی برقرار کند.

اقبالیان از رضایت صددرصدی شهروندان از خدمات شهرداری در منطقه پنج خبر داد و گفت: بر اساس ارزیابی سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ در آبان ماه سال جاری شهرداری منطقه پنج رضایتمندی صددرصدی از شهروندان را کسب کرده است.

وی افزایش رضایت‌مندی شهروندان را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: رضایت شهروندان مدیران را دررسیدن به اهداف خود و حفـظ تعـادل بـین نیازهـای حال و آینده مصمم خواهد کرد.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم موضوع بیشترین تماس‌های شهروندان را با سامانه ۱۳۷ نام برد و گفت: هرس درختان در برخورد باسیم برق، ساخت‌وساز بدون مجوز، جمع‌آوری خاک و نخاله  غیرمجاز موضوع بیشترین تماس‌های شهروندان بوده است.

اقبالیان در پایان با درخواست از شهروندان در مشارکت فعال برای مدیریت شهر یادآور شد: شهر به همه مردم تعلق داشته و با مشارکت پویا شهروندان علاوه برساخت شهری در تراز استاندارهای جهانی، نشاط اجتماعی در بین شهروندان نیز افزایش پیدا می‌کند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.j0x2yt0joa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما