تاریخ انتشار :شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : 2874
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، رضا رحیمی اظهار داشت: در این پارک مسیرهای ایمن با نصب تابلو و علائم و چراغ های راهنمایی و هشدار، مسیرهای عبوری آموزشی (خطوط عابر پیاده)، پل عابر پیاده آموزشی، مجموعه موضوعی و بازی‌ها و آموزش ترافیک در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم در ادامه گفت: اعتبار تخصیص داده شده برای احداث پارک ترافیک بوستان جوان ۲۱ میلیارد ریال بوده و پیشرفت فیزیکی پروژه حدود ۱۰ درصد می‌باشد.

رحیمی افزود: احداث پارک ترافیکی بوستان جوان در محدوده شهرداری منطقه دو(حاشیه بلوار امام علی”ع”) با هدف توزیع عادلانه پارک‌های ترافیکی در سطح شهر قم و در راستای کمک به ارتقای فرهنگ ترافیک و نهادینه کردن آموزش‌های ترافیکی در بین کودکان و نوجوانان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به موقعیت قرارگیری این پارک، بتواند به صورت فرامنطقه‌ای عمل کرده و علاوه بر تحت پوشش قرار دادن شهروندان منطقه دو نسبت به خدمات رسانی به سایر مناطق مجاور نیز اقدام کند.

مدیر منطقه دو شهرداری قم افزایش سرانه فضای سبز این منطقه را مورد ارزیابی قرارداد و خاطرنشان کرد: منطقه دو شهر قم با وجود تراکم بالای جمعیتی، یکی از مناطق کم برخوردار در زمینه فضای سبز شهری بوده و تلاش شده با بوستان‌هایی که در حال احداث است، سرانه فضای سبز شهری آن را افزایش دهیم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.mqia2bq40la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما