تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : 2867
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، محمدرضا معرفت با تأکید بر اهمیت بهسازی و احیای بافت فرسوده، اظهار داشت: بخشی از پروژه‌های تعریف‌شده در مجموعه شهرداری به احیای بافت فرسوده اختصاص داشته که می‌تواند به عدم توسعه بی‌رویه شهر کمک شایانی کند.

مسئول امور سرمایه گذاری شهرداری قم احداث مجتمع مسکونی کوچه ۵۵ بلوار غدیر را نمونه‌ای از سیاست‌های شهرداری در راستای احیای بافت فرسوده معرفی کرد و افزود: این پروژه باهدف افزایش سرانه واحدهای مسکونی تعریف‌شده و در تاریخ ۲۵ تیرماه سال ۹۹ کلنگ زنی شده است.

معرفت آورده شهرداری قم را بیش از ۱۲ میلیارد تومان ارزیابی کرد و گفت: سهم شهرداری در این پروژه ۳۷.۵ درصد شامل زمین و هزینه‌های صدور پروانه بوده است.

وی آورده بخش خصوصی در این پروژه را ۲۲ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: در این پروژه در مجموع ۳۴ میلیارد تومان هزینه شده که بر اساس اصول مهندسی و تمرکز برساخت واحدهای مسکونی به‌صورت مجتمع بوده است.

مسئول امور سرمایه گذاری شهرداری قم در پایان با تأکید دوباره بر افزایش سرانه واحدهای مسکونی، خاطرنشان کرد: نیاز داریم ظرفیت‌های شهر قم به‌خوبی شناسایی‌شده و ضمن توسعه اقتصادی سرانه واحدهای مسکونی نیز افزایش یابد

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.p8wbjh8vf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما