تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : 2866
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، احمد ترکمن در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به درآمد شهرداری منطقه یک، اظهار داشت: در هفت‌ماهه امسال تقریباً بیش از ۶۰ میلیارد تومان از درآمد شهرداری منطقه یک محقق شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم  با اشاره به تملکات بالای این منطقه، افزود: اگر امکان تملک غیرنقدی پیش‌بینی‌نشده بود واقعاً کار برای منطقه سخت می‌شد و در انجام تملکات موفق نبودیم.

ترکمن برخی از واحدهای تملک در این منطقه را بسیار سخت ارزیابی کرد و گفت: بانک زمین در منطقه در وضعیت متوسطی قرار دارد نسبت به برخی مناطق وضعیت بهتری داریم اما نسبت به مناطقی مانند چهار و پنج بانک زمین به‌منظور تملک غیر نقدی در منطقه محدودتر است.

وی افزود: هرچقدر ساخت‌وساز در مناطق و ارزش زمین بالاتر باشد امکان اجرای ماده ۱۰۱ بیشتر است که می‌تواند درزمینه تملک کمک‌کننده باشد اما در منطقه یک بخش مهمی از زمین‌ها بافت فرسوده و متراکم است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم فاز سه شهید روحانی را ازجمله پروژه‌های برشمرد که سهم شهرداری از آن صفر است و ادامه داد: ۳۱ هکتار نقشه فاز سه روحانی است که تائید شده اما حتی یک متر هم به شهرداری نمی‌رسد.

ترکمن ادامه داد: همه ظرفیت‌های شهید روحانی تکمیل است از یک سمت به اتوبان متصل می‌شود، بلوار تعاون و بلوار شهید باغی از دل آن رد می‌شود که همگی در طرح تفصیلی دیده‌شده است.

وی با اشاره به وجود ۷۰۰ قطعه زمین در این پروژه، افزود: همه زمین‌ها اوقافی است که حتی یک قطعه هم به شهرداری نمی‌رسد و در کاربری‌هایی که در طرح تفصیلی پیش‌بینی‌شده به‌غیراز فضای آموزشی و ورزشی فقط فضای سبز به شهرداری می‌رسد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.90x2yt0j9a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما