تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : 2865
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم با صدور پیامی فرا رسیدن دهم ربیع‌الثانی سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را تسلیت گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهم ربیع‌الثانی پایان دوره‌ای کوتاه اما باشکوه و بی‌نظیر، اثرگذار و تاریخی برای شهر قم است که هر چند توفیق میزبانی جسم زمینی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به پایان رسید؛ اما معراجی برای عروج روح ملکوتی آن حضرت و میزبان دائمی نفس زکیه‌اش در این شهر شد. این کریمه‌ی آل طه هدیه‌ای الهی و برکتی سرشار از رحمت است و وجود پرخیرشان چه در زمان حیات و چه با آسمانی شدن‌شان منشأ برکات عظیمی در تحولات فرهنگ و تمدن گردید.

تبارشناسی این پرورش‌یافته مکتب ولایت، مدال افتخاری بر تارک تاریخ است آنچنان که این وجود ذی جود تعلق به مسلمانان و حتی شیعیان ندارد و در زیارتنامه ایشان به تمامی انبیاء از آدم تا خاتم سلام و عرض ارادت می‌شود.

این بانوی مجلله همانند حضرت زینب سلام الله علیها پیام مظلومیت و غربت برادر گرامیشان را به مردم مؤمن و مسلمان رسانید و در این مسیر، چشمان پرفروغ خواهر قبل از روشن شدن به جمال نورانی برادر، غروب نمود و ابر غم و اندوه بر دل‌های شیعیان سایه انداخت.

با آسمانی شدن بزرگانی همچون این امامزاده واجب‌التکریم می‌توان با زیارت، توسل جست و تطهیر نفس، کسب فیض و جلب توفیق را از درگاه حضرت حق استدعا نمود.

اینجانب ضمن تسلیت سالروز ارتحال ولی‌نعمت مردمان و چشم و چراغ شهر مقدس قم، از خداوند سبحان توفیق خوشه‌چینی از خرمن با برکت این سلاله‌ی پاک را که واسطه‌ای برای رسیدن به حقیقت نور علم توحیدی است، مسئلت دارم و امید آن دارم به برکت این فراز زیبای یا فاطِمهُ اشْفَعى لى فِى الْجَنَهِ فَاِنَ‌ لَکِ عِنْدَ اللهِ شَأْناً مِنَ الشَأْنِ شاهد عنایت مضاعف‌شان در دنیا و شفاعت‌شان در آخرت باشیم.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.eqia2bq4pla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما