تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : 2863
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،سید محمد موسوی منش در حاشیه برگزاری آیین سیاه‌پوشی شهر قم که به مناسبت وفات شهادت گونه حضرت معصومه(س) برگزار شد، در گفت‌وگو با شهرنیوز، اظهار داشت: شهرداری قم به‌عنوان یک‌نهاد اجتماعی، فرهنگی و خدماتی رویکرد ویژه‌تری را در مناسبت‌ها در دستور کار خود قرار داده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم افزود: با توجه به همین رویکرد و با تأکید بر جایگاه شهر قم به‌عنوان حرم اهل‌بیت(ع) و متبرک بودن شهر قم به حرم حضرت معصومه(س)، اقدامات ویژه‌ای در وفات شهادت گونه این بانوی بزرگوار در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: یکی از این اقدامات در مناسبت‌ها این است که شهر به‌گونه‌ای آذین‌بندی شود که متناسب با حال و هوای آن روز باشد.

موسوی منش بابیان اینکه ما خودمان را در مجموعه شهرداری قم به‌عنوان خادم حضرت معصومه(س) در جغرافیای شهری میدانیم، ادامه داد: به همین واسطه در مناسبت وفات شهادت گونه حضرت معصومه(س) یکی از تکالیف ما هویت‌سازی است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم افزود: در همین راستا معاونت خدمات شهری و شهرداری‌های مناطق نسبت به سیاه‌پوشی شهر اقدام کردند و به موازات آن نیز سازمان زیباسازی بیرق‌های عزا را در سطح شهر برافراشته می‌کند

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.inuk49nae5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما