تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : 2859
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید ابوالفضل میریک امامی با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در شهر قم اظهار داشت: از سال گذشته و ابتدای امسال با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای خرید قیر مشکلی در توزیع قیر در شهر قم نداشته‌ایم.
وی وظیفه سازمان توسعه و عمران را تولید و توزیع قیر دانست و افزود: بر اساس اولویت‌بندی که در معاونت فنی عمرانی شهرداری انجام می‌شود به مناطق آسفالت تخصیص داده‌شده و مناطق کم برخوردار در اولویت شهرداری قرار دارند.
سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم هدف‌گذاری شهرداری قم در توزیع آسفالت را برای سال ۹۹، ۲۲۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: خوشبختانه تا امروز بالغ‌بر ۱۸۰ هزار تن محقق شده و تا پایان سال تکمیل می‌شود.
وی در ادامه پروژه تونل امام حسین (ع) را نیز موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری پروژه از میدان امام حسین(ع) تا بلوار یادگار امام بوده که در سه جبهه در حال انجام است.
امامی ادامه داد: پروژه در سه بخش قبل از میدان، داخل میدان و داخل خیابان نور شرقی و به طول ۵۸۰ متر در حال انجام بوده و امیدواریم کمتر از دو سال و اواسط سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری کامل برسد

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.td0iw6dc1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما