تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : 2858
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، رضا رحیمی در گفت و گو با شهرنیوز با توجه به توسعه منطقه دو اظهار داشت: ساماندهی این بخش از منطقه به‌عنوان یکی از ورودی‌های اصلی شهر قم یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری است.
وی سه پروژه ساماندهی امامزاده جمال الدین(ع)، آسفالت سه‌راه خرمشهر و احداث ورودی بزرگراه کربلا را موردتوجه قرارداد و افزود: این سه پروژه کلیدی‌ترین برنامه منطقه دو برای ساماندهی این بخش است.
مدیر منطقه دو شهرداری قم اقدامات انجام‌شده در امامزاده جمال الدین(ع) را تشریح کرد و گفت: امامزاده جمال الدین(ع) باتوجه به قرارگیری در ورودی اصلی شهر قم بااعتباری بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان محیط داخل و معابر مجاور آن ساماندهی شده است.
وی ادامه داد: توسعه فضای سبز امامزاده، اجرای بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ مترمربع سنگ‌فرش و ۵۲۰ متر جدول طولی ازجمله اقداماتی بوده است که برای به سازی فضای امامزاده انجام‌شده است.
رحیمی از بهسازی و آسفالت ۳ راه خرمشهر خبر داد و بیان کرد: نظر به قرارگیری این محور در محدوده راه و شهرسازی، بهسازی و آسفالت مسیر اصلی آن توسط اداره کل حمل و نقل و جاده ای در حال انجام است و برای بهسازی مسیرهای رمپ و لوپ به سمت معابر شهری مطالعات آن در حال انجام است.
وی احداث و تکمیل بزرگراه کربلا را یکی از برنامه‌های بلندمدت مدیریت استان قم اعلام و خاطرنشان کرد: شهرداری قم طرح مطالعاتی ورودی شهر قم از سمت جاده اراک حدفاصل تپه سلام تا تقاطع سه‌راه خرمشهر را در دستور کار قرار داده است و برای تصویب به کمیسیون ایمنی راه ها ارسال شده است.
مدیر منطقه دو شهرداری قم طول تقریبی این پروژه را ۵ کیلومتر عنوان کرد و یادآور شد: این طرح در مرحله فاز یک و انجام مطالعات اولیه بوده و امیدواریم با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی و تخصیص اعتبارات استانی عملیات عمرانی آن شروع شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.n8wbjh8vv9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما